Sommar planer!!

Taggade för sommarlov eller?!
Det är jag!! Bara få slippa skolan och all stess. jag tänkte iallafall berätta lite om vad jag har planerat :) På mindsommar jag och jag till landet med Cissi, Jepser, Alex och Simon och de kommer bil hur grymt som helst, vi har en fet strand precis bakom huset som bara är våran sen har pappa köpt två vattenskotrar som vi får köra och åka ring efter, helt sjukt kul. Sen har vi hästar där och vi ska ta med alla crossar :) Så är vi där en vecka sen så ska jag bara umgås med min underbara bästavän och shoppa, bada, festa, och bara leva livet till 100% Sen så ska jag och Cissi till Kroatien :DDD Fatta vad grymt!!! OMG vad jag längtar
I slutaet av Juli så drar jag och Moa till göteborg och drar till Liseberg och sen åker vi till Ullaren och shoppar loss :D haha. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0