Min dag, God natt

Hola lovers, jag älskar att jag alltid på något sätt lyckas radera allt jag har skrivit men nu provar vi igen :)
Idag va jag iallafall i särholmen och shoppade lite med nåra vänner, fick med mej ett par tights hem.
Sen drog vi till TC och mötte upp nåra vänner, sen drog vi till kungstregården och jag och moa lyckades tappa bort alla vi var med..Så de slutade med att vi stog helt själva med alla människor och kollade på alla artister och flummade...Haha. Men nu så kollar jag på film med Cissi och messar med folk. Kul liv osv..
Men vi ska nog gå och lägga oss snart för vi måste gå upp ganska tidigt imorron eftersom de tar mer än en timme för oss att  komme till skolan här ifrån. P U S S
så här söt är jag en sekunf efter jag har vaknat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0