It's like im finally awake and you're just a beautyful mistake.

 
Hejsan alla som läser de här...Idag drog jag och cissi in till Stan med grabbarna, Jesper, Alex och casper :) Det var super telivgt vi gick runt och kollade i massa affärer i de fina vädret. Sen vid sex drog dom hem och jag och Cissi åkte till Grönan och mötte upp lite folk och bara chillade där hela kvällen. Nu är vi iallafall hemma och vi har precis käkat middag. Man var ju inte lite hungrig efter att inte ätit på hela dagen. Cissi har typ däckat redan så  jag ska försöka uppdatera nåra inlägg innan jag oxå sommar. Puss hörs snart. 
träffade även på Danny inne i stan, Jag fick typ värsta paniken. Haha.. Grymt snygg är han iallfall.
Ni kan ju skippa att kolla på mej osv..
Älskar keppsen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0