Förlåt!

Jag är jätte ledsen för den kassa uppdateringen igår men jag hade verkligen inte tid och inte tillgång till data för den delen heller.. Blogg.se appen har fuckat upp sej så jag kan inte logga in, irriterade? JAA
 
Iallfall, jag tänkte berätta mer om igår, Jag och Moa mötte upp Denice i täby och fikade och kollade lite i affärer.
Sen drog vi till Vallentuna träffade lite folk. Sen slaggade jag med Moa, Dennis och Denice som jag skrev i förra inlägget haha, sen kom Anton oxå btw. Jag har precis duschat och käkat. Har kusinerna här så ska väl gå ner och vara lite social. Ikväll åker jag till pappa, sen får vi i se vad jag hittar på för någe :)
             
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0