Få redan på mer tråkig info om mej..

Hittade de här på nån random blogg, så efter som jag inte har något liv så kände jag för att svara..haha
Vad har du på dej just nu? svar:
Mjukisar och magtröja :)

Vem kramade du senast? Svar:
Elias tror jag.. eller Robin? (haha)

Hur gammal är du om fem år? svar:
18/19

Vem ringde du senast? Svar:
David plutt

Hur många kuddar har du i sängen? Svar:
5 typ

Kan du spela poker? Svar:
Nej

När kysste du senast en i motsatta kön? Svar:
Idag

När kysste du senast en i samma kön? Svar:
idag xd (puss)

Tycker du om att mysa? Svar:
Jaa

Vad har du för ringsignal? Svar:
Iphones standard

Läser du dagstidningen? Svar:
Nej.

Hur vill du att din kille ska vara? Svar:
Längre än jag, snygg, snäll, bruna eller blåa ögon. Inte överbeskydande!!

Svär du ofta? Svar:
ja..

Vad ska du göra i helgen? Svar:
Vara med Cisisi, Gröanan

Är du hel svensk? Svar:
Nej

Favorit artist? Svar:
Riahanna!!

Har du instagram? Svar:
Självklart, Juliakarlssson FÖLJ MEJ

Vad är bäst, förhållande eller singel? Svar:
svårt, men jag ser förhållanden som ett fängelse, så singel och fri ;)

Sommar eller vinter? Svar:
SOMMMMAAAR!!!!!!

Utomlans eller sverige? Svar:
Utsomlans!

Är du nöjd med dej själv? Svar:
Nej

Om du fick ändra tre saker på dej själv vad skulle de vara? Svar:
Mina födelsemärken, mina ben och mina öron!!





Kommentarer
Sofie

Dina ben; Hur perfekta som helst, så tyst med dig! Dina öron; Dom är små, men hur söta som helst! Dina födelsemärken; Dom är snygga! <3

2012-06-07 @ 21:09:21
URL: http://sofiemagitos.blogg.se/
sofie

Jag älskar din blogg, kollar den var tionde minut, blogga bättre! <3

2012-06-07 @ 21:29:38
URL: http://sofiemagitos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0