Vad har jag haft för mig idag..?

Igår slaggade jag hos Denice vi sov inte ett skit... Haha, vi va lite överallt. Vid tjugo över fem på morgonen så drog vi till norrtälje och köpte donken till Henke och Frippe. Sen drog vi till brottby och mötte upp Rasmus sen åkte vi till Elias.Haha. Sen träffade jag Mamma och vi drog och handlade. Kom hem vid 11 typ då sommnade jag en timme typ sen kom hela släkten hem till oss för att fira mej och min lilla syster. Så de var roligt, massa med presenter såklart!! :D Vid sju drog jag till brottby med Moa och träffade Sanna, Felix och Amanda. Vi drog hem till Sanna och kollade på skräckis :) Jag kom iallafall preics hem. Imorgon dra jag och Moa till stan, fikar och shoppar :) P U S S 
 
Det går typ inte att ladda upp bilder..?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0